Календарно-тематичне планування складено відповідно до
програм:
«Українська мова. 5-12 класи»/Автори Г. Т. Шелехова, В. І.
Тихоша, А. М. Корольчук та ін. За ред..
Л. В. Скуратівського. – К.: Ірпінь: Перун, 2005. – 176 с.
«Українська література. 5-12 класи»/Автори
Р. В.Мовчан, Н.В.Левчик,О.А.Камінчук, М.П.Бондар та ін. За
ред.. Р.В.Мовчан. - К.: Ірпінь: Перун, 2005.
– 201 с.
з української мови для 8 класу
70 г (2 г/тижд.)
Фронтально
Перевірка мовної теми
( тест)
|
Письмовий переказ
|
Письмовий твір
|
Правопис: диктант
|
Аудіювання
|
Читання мовчки
|
2\2
|
1\1
|
1\1
|
1\1
|
0\1
|
1\0
|
Індивідуально
Діалог
|
Усний твір
|
Усний переказ
|
Читання вголос
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Розвиток мовлення – 16 год
№ уроку
|
Зміст навчального матеріалу
|
К-сть годин
|
Дата
|
Примітка
|
|||
Вступ
|
1
|
||||||
1
|
Мова – найважливіший засіб пізнання, спілкування і
впливу
|
1
|
|||||
2
|
Розвиток
мовлення №1. Повторення відомостей про текст, стилі, жанри й типи
мовлення, вимоги до мовлення, ситуацію спілкування; засоби міжфразового
зв’язку в тексті. Різновиди
аудіювання
|
1
|
|||||
Повторення
та узагальнення вивченого
|
|||||||
3
|
Лексикологія. Фразеологія.
|
1
|
|||||
4
|
Морфологія
|
1
|
|||||
5
|
Основні правила правопису
|
1
|
|||||
6
|
Розвиток мовлення №2. (п) Конспект
прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки
|
1
|
|||||
Синтаксис і пунктуація
|
|||||||
7
|
Словосполучення
|
1
|
|||||
8
|
Будова і види словосполучень за способами вираження головного
слова
|
1
|
|||||
9
|
Розвиток
мовлення №3. (у) Особливості будови опису місцевості, пам'яток історії
й культури. Докладний переказ розповідного тексту з елементами опису пам'яток
історії й культури в художньому стилі
|
1
|
|||||
10
|
Речення. Речення прості й складні
(повторення)
|
1
|
|||||
11
|
Розвиток мовлення
№4. (п) Діалог, складений на основі телепередач, дібраних запитань за текстом, як
обмін думками, повідомлення, відповідно до створеної в класі ситуації
спілкування, пов’язаної із життєвим досвідом учнів, дискусійного характеру,
розігрування його в різних стилях мовлення
|
1
|
|||||
12
|
Розвиток мовлення
№5. (п) Протокол. Витяг із протоколу
|
1
|
|||||
13
|
Контрольна
робота за темами «Повторення та узагальнення вивченого», «Синтаксис і пунктуація». Тест Контрольне читання мовчки тексту публіцистичного стилю
|
1
|
|||||
Просте речення. Двоскладне речення
|
|||||||
14-15
|
Головні
і другорядні члени речення. Підмет і присудок як головні члени речення.
Способи вираження підмета
Речення двоскладні й односкладні
|
1
|
|||||
16
|
Простий
і складений присудок (іменний і дієслівний). Способи вираження присудка
|
1
|
|||||
17
|
Тире
між підметом і присудком
|
1
|
|||||
18-19
|
Розвиток мовлення №6. (п) Контрольний докладний переказ розповідного тексту з елементами
опису пам'яток історії й культури в публіцистичному стилі
|
2
|
|||||
20
|
Узгодження головних членів речення. Речення поширені і
непоширені (повторення)
|
1
|
|||||
21
|
Порядок слів у реченні. Логічний наголос
|
1
|
|||||
22
|
Означення, додаток і обставини як другорядні члени
речення (повторення)
|
1
|
|||||
23
|
Види обставин (за значенням), способи вираження їх. Порівняльний
зворот
|
1
|
|||||
24
|
Прикладка
як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс;
прикладки, що беруться в лапки
|
1
|
|||||
25
|
Контрольна робота з теми «Просте речення. Двоскладне речення» Диктант
|
1
|
|||||
Односкладні
речення
|
|||||||
26
|
Односкладні прості речення з головним членом у формі
присудка і підмета (огляд)
|
1
|
|||||
27
|
Означено-особові речення
|
1
|
|||||
28
|
Розвиток мовлення
№7. Контрольний твір-опис пам'яток історії й культури за картиною в
публіцистичному стилі
|
1
|
|||||
28
|
Неозначено-особові речення
|
1
|
|||||
29
|
Узагальнено-особові речення
|
1
|
|||||
30
|
Розвиток
мовлення №8. (у) Стислий переказ тексту публіцистичного стилю (зокрема
на основі прослуханих телепередач)
|
1
|
|||||
31
|
Безособові
речення. Називні речення
|
1
|
|||||
32
|
Односкладне
речення як частина складного речення
|
1
|
|||||
33
|
Повні
й неповні речення. Незакінчені
речення, стилістичні функції їх. Тире
в неповних реченнях
|
1
|
|||||
34
|
Контрольна робота з теми «Односкладні речення» Тест
|
1
|
|||||
Просте
ускладнене речення. Речення з однорідними членами
|
|||||||
35
|
Однорідними члени речення (із сполучниковим, безсполучниковим
і змішаним зв’язком)
|
1
|
|||||
36
|
Розвиток
мовлення №9. (у) Твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі
особистих спостережень і вражень у художньому стилі
|
1
|
|||||
37
|
Поширені і непоширені однорідні
члени речення. Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні,
протиставні, розділові)
|
1
|
|||||
38
|
Речення з кількома рядами
однорідних членів. Однорідні і неоднорідні означення
|
1
|
|||||
39
|
Узагальнювальні слова в реченнях
з однорідними членами (повторення й поглиблення). Кома між однорідними
членами речення
|
1
|
|||||
40
|
Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у
реченнях з однорідними членами
|
1
|
|||||
41
|
Розвиток мовлення №10. (п) Контрольний твір-опис місцевості
(вулиці, села, міста), пам'яток історії й культури на основі особистих
спостережень і вражень у художньому стилі
|
1
|
|||||
Речення
із звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями)
|
|||||||
42
|
Звертання непоширені і поширені. Риторичне звертання
|
1
|
|||||
43
|
Вставні слова (словосполучення, речення). Групи
вставних слів і словосполучень
|
1
|
|||||
44
|
Розвиток
мовлення №11. (у) Повідомлення на тему про мову, що потребує зіставлення
й узагальнення матеріалу в науковому стилі
|
1
|
|||||
45
|
Розділові знаки при звертанні
й вставних словах
|
1
|
|||||
46
|
Контрольна робота
з теми «Просте ускладнене речення. Речення з однорідними членами», «Речення із звертаннями, вставними
словами (словосполученнями, реченнями)». Тест. Контрольне аудіювання художнього тексту
|
1
|
|||||
Речення
з відокремленими членами
|
|||||||
47
|
Поняття про відокремлення
|
1
|
|||||
48
|
Відокремлені другорядні члени речення
|
1
|
|||||
49
|
Розділові знаки при відокремлених членах речення
|
1
|
|||||
50
|
Розділові знаки при відокремлених членах речення
|
1
|
|||||
51
|
Відокремлені означення
|
1
|
|||||
52
|
Відокремлені означення
|
1
|
|||||
53
|
Розвиток мовлення №12. (п) Стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі
|
1
|
|||||
54
|
Відокремлені прикладки
|
1
|
|||||
55
|
Відокремлені прикладки
|
1
|
|||||
56
|
Відокремлені обставини
|
1
|
|||||
57
|
Відокремлені обставини
|
1
|
|||||
58
|
Відокремлені додатки
|
1
|
|||||
59
|
Відокремлені уточнюючі члени речення
|
1
|
|||||
60
|
Розвиток
мовлення №13. (п) Інтерв’ю в публіцистичному стилі
|
1
|
|||||
61
|
Контрольна
робота з теми «Речення з відокремленими членами» Диктант
|
1
|
|||||
Повторення
в кінці року
|
|||||||
62
|
Словосполучення
і речення
|
1
|
|||||
63-64
|
Розвиток мовлення
№15. Контрольний докладний
переказ розповідного тексту з елементами опису пам'яток історії й
культури в публіцистичному стилі
|
1
|
|||||
65
|
Види речень. Розділові знаки в кінці речень
|
1
|
|||||
66
|
Головні і другорядні члени речення
|
1
|
|||||
67
|
Означення, додаток і обставини як другорядні члени
речення
|
1
|
|||||
68
|
Контрольна
робота з теми «Повторення в кінці року»
|
1
|
|||||
69
|
Зв’язне
мовлення №16 (п) Стислий переказ тексту публіцистичного стилю (зокрема
на основі прослуханих телепередач)
|
1
|
|||||
70
|
Узагальнення
вивченого
|
1
|
|||||
Календарно-тематичне
планування
з української мови для
10 класу
Складено за програмою:
·
Українська мова. 10–11 класи.
Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Суспільно-гуманітарний
напрям (історичний, правовий, філософський профілі); філологічний напрям
(профіль - іноземна філологія); художньо-естетичний напрям. Академічний
рівень / Укладачі: Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, Я. І.
Остаф – К.: Грамота, 2011.
70 годин (2 г/тижд.)
Фронтально
Перевірка мовної теми
(тест)
|
Письмовий переказ
|
Письмовий твір
|
Правопис: диктант
|
Аудіювання
|
Читання мовчки
|
2\2
|
1\1
|
1\0
|
1\1
|
0\1
|
1\0
|
Індивідуально
Діалог
|
Усний твір
|
Усний переказ
|
Читання вголос
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Розвиток мовлення – 25 г
І семестр
№
|
Зміст уроку
|
Дата
|
Примітка
|
1
|
Вступ. Мовлення як предмет
стилістики і культури мовлення
|
||
2
|
Стилістична
норма і стилістична помилка
|
||
3
|
1.РМ
Різновиди читання (ознайомлювальне, вивчальне, вибіркове)
|
||
4
|
2
РМ Усний докладний переказ тексту художнього стилю із творчим завданням
|
||
5
|
Загальна характеристика
звукового складу української мови
|
||
6
|
Стилістична роль
звуковідтворення в художніх текстах
|
||
7
|
3
.РМ Письмовий докладний переказ тексту художнього стилю із творчим завданням
|
||
8
|
4.
РМ Письмовий докладний переказ тексту
художнього стилю із творчим завданням
|
||
9
|
Милозвучність української
мови – характерна ознака всіх її стилів. Норми вимови
|
||
10
|
Контрольна
робота №1. Тест
|
||
11
|
Контрольна
робота №2 5РМДокладний переказ тексту
публіцистичного стилю із творчим завданням
|
||
12
|
Контрольна
робота №2 6РМДокладний переказ тексту
публіцистичного стилю із творчим завданням
|
||
13
|
Позначення на письмі
голосних та приголосних звуків
|
||
14
|
Складні випадки правопису м’якого знака, апострофа
|
||
15
|
Складні випадки правопису
великої букви
|
||
16
|
7
РМ Стаття в газету на морально-етичну тему
|
||
17
|
Складні випадки правопису
слів з ненаголошеними голосними
|
||
18
|
8
РМ Відгук на твір мистецтва у публіцистичному стилі
|
||
19
|
Складні випадки правопису
слів з подвоєними та подовженими приголосними
|
||
20
|
Складні випадки правопису
слів зі спрощенням у групах приголосних
|
||
21
|
9
РМ Твір-роздум на морально-етичну тему
|
||
22
|
Чергування голосних звуків
|
||
23
|
Контрольна робота №3 Диктант
|
||
24
|
Чергування
приголосних звуків
|
||
25
|
Контрольна робота №4
10РМПисьмовий твір на морально-етичну тему
|
||
26
|
Контрольна робота №4 11РМПисьмовий твір на морально-етичну
тему
|
||
27
|
Правопис слів
іншомовного походження
|
||
28
|
Правопис слів
іншомовного походження
|
||
29
|
Контрольна робота №5 Тестування. Контрольна робота №6
Читання мовчки
|
||
30
|
12
РМ Бесіда (діалог) як форма спілкування двох або більшої кількості людей
відповідно до запропонованої ситуації, самостійне визначення теми і змісту
бесіди
|
Діалог
|
|
31
|
13.РМ
Виступ на зборах, семінарах (підготовлений і заздалегідь не підготовлений)
|
||
ІІ семестр
|
|||
33
|
14
РМ Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне) Критичне аудіювання
тексту публіцистичного стилю
|
||
34
|
15
РМ Вивчальне аудіювання тексту науково-популярного стилю
|
||
35
|
Стилістично нейтральна
лексика: емоційно й експресивно забарвлені засоби, що надають мовленню
певного стильового відтінку (ласкаве, іронічне, урочисте та ін..)
|
||
36
|
Специфічно побутова лексика
|
||
37
|
Просторічні слова
|
||
38
|
Професійно-виробнича лексика
|
||
39
|
Наукова і ділова лексика
|
||
40
|
16
РМ План (складний) до наукової статті
|
||
41
|
17
РМ Складання тез до науково-популярної статті
|
Усний переказ
|
|
42
|
Діалектні слова, їх
стилістичні функції
|
||
43
|
Застарілі слова, їх
стилістичні функції
|
||
44
|
Неологізми, їх стилістичні
функції
|
||
45
|
Запозичені слова
|
||
46
|
Контрольна
робота №7 Диктант
|
||
47
|
Лексико-стилістичні синоніми
і їх види (контекстуальні синоніми, перифрази)
|
||
48
|
18
РМ Складання тез до публіцистичної статті
|
||
49
|
19
РМ Тематичні виписки з публіцистичної статті.
|
||
50
|
Переносне значення
|
||
51
|
Тропи (порівняння, метафора,
епітет, метонімія, синекдоха, персоніфікація, гіпербола, алегорія)
|
||
52
|
Антоніми. Пароніми
|
||
53
|
20
РМ Конспект як різновид стислого переказу висловлювань, що сприймаються на
слух. Конспект публіцистичної статті
|
||
54
|
21
РМ Конспект науково-популярної статті
|
||
55
|
Основні групи фразеологізмів
|
||
56
|
Багатозначність, синонімія
та антонімія фразеологізмів
|
||
57
|
Контрольна
робота №8 Тест. Контрольна робота №9 Аудіювання
|
||
58
|
22
РМ Бібліографія. анотація
|
||
59
|
Стилістичне забарвлення
значущих частин слова: префіксів і суфіксів
|
||
60
|
Стилістична синоніміка
морфем
|
||
61
|
Основні орфограми в коренях
|
||
62
|
Основні орфограми в
префіксах
|
||
63
|
Контрольна
робота №10 23РМДокладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим
завданням
|
||
64
|
Контрольна
робота №10Докладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням
|
||
65
|
Основні орфограми в суфіксах
|
||
66
|
Словотворчі норми –
правильне творення слів
|
||
67
|
Контрольна
робота № 11Тест
|
Читання вголос
|
|
68
|
24
РМ Ділові папери. Субсидія, ваучер, приватизаційний сертифікат, фінансова
ідентифікаційна картка, ідентифікаційний код (ознайомлення)
|
||
69
|
25
РМ Ділові папери. Звіт про виконану
роботу
|
||
70
|
Підсумковий урок
|
Календарно-тематичне планування
складено
Українська література. 10-11 класи. Програма для профільного навчання учнів
загальноосвітніх навчальних закладів. Природничо-математичний, технологічний,
спортивний, суспільно-гуманітарний, художньо-естетичний напрями; філологічний
напрям (профіль – іноземна філологія).Академічний рівень / Укладачі: М.Г. Жулинський, Г.Ф. Семенюк –
керівники авторського колективу; Р.В. Мовчан, Н.В. Левчик, М.П.
Бондар, О.А. Камінчук, В.І. Цимбалюк. За заг. ред. Р.В. Мовчан. – К.: Грамота,
2011.
Календарно-тематичне
планування
з української
літератури для 10 класу
Текстуальне вивчення – 62 год Розвиток мовлення – 4 год.
Позакласне читання – 2 год Резервний час – 2 год.
Контрольний класний твір
|
Інші контрольні завдання (тести, відповіді на
запитання тощо)
|
Розвиток мовлення
|
Позакласне читання
|
Перевірка зошитів
|
1\1
|
2\2
|
2/2 (у+п)
|
1/1
|
4/5
|
І семестр
№
|
Зміст уроку
|
Дата
|
Примітка
|
1
|
Вступ. Українська література в контексті розвитку суспільства певного
часу
|
||
2
|
Література 70-90 років XIX століття. Складні
суспільно-політичні умови розвитку
|
||
3
|
Іван Нечуй-Левицький. Життя і творчість
|
||
4
|
І. С. Нечуй-Левицький «Кайдашева сім’я» - соціально-побутова повість-хроніка
|
||
5
|
І. С. Нечуй-Левицький «Кайдашева сім’я». Колоритні людські характери в повісті
|
||
6
|
Позакласне читання №1 І. С. Нечуй-Левицький «Микола Джеря» або
«Хмари»
|
||
7
|
1 РМ (у) Твір за повістю І. С.
Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я»
|
||
8
|
Панас Мирний. Життєвий і творчий шлях «Хіба ревуть воли, як ясла
повні?»
|
||
9
|
Панас Мирний «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Еволюція Чіпки
Варениченка: від правдошукача до
розбійника
|
||
10
|
Панас Мирний «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Жіночі образи,
утвердження народних поглядів
|
||
11
|
2РМ (п) Твір за романом Панаса Мирного
«Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
|
||
12
|
Контрольна робота №1 Тест
|
||
13
|
Українська драматургія і театр 70-90-их років 19 ст.
|
||
14
|
Іван Карпенко-Карий. Життєвий і творчий шлях. Багатогранність
діяльності
|
||
15
|
Іван Карпенко. Комедія «Мартин
Боруля», її сценічна історія
|
||
16
|
Іван Карпенко-Карий. Комедія
«Мартин Боруля». Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі
|
||
17
|
Аналіз драматичного твору
|
||
18
|
Михайло Старицький. Життя і творчість. Пригодницький сюжет, драматизм
повісті «Облога Буші»
|
||
19
|
1 Література рідного
краю. Творчість корифеїв українського театру
|
||
20
|
Іван Франко. Письменник, учений, громадський діяч. Основні книги і
праці
|
||
21
|
Іван Франко. Лірика збірки «З вершин і низин». Загальне уявлення про
композицію збірки
|
||
22
|
І. Франко. Поетична Збірка «Зів’яле листя». Безмежне поле», «Ой ти,
дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся мені у сні…»
|
Напам’ять
2 поезії (на вибір)
|
|
23
|
Іван Франко. Філософська і громадянська поезія. «Декадент» - поетичне
кредо І. Франка. Вірш-заклик «Розвивайся ти, високий дубе…» - віра в майбутнє
своєї нації. Змістовий зв’язок
«Легенди про вічне життя» із поезією «Зів’ялого листя»
|
Напам’ять
2 поезії (на вибір)
|
|
24
|
Виразне читання напам’ять.
Аналіз поетичного твору
|
||
25
|
І. Франко. Поема «Мойсей» - одна з вершин творчості. Пролог до поеми
– заповіт українському народові
|
||
26
|
Проза І Франка. Ідеї, проблеми прозової творчості. Місце у творчості
повісті «Перехресні стежки»
|
||
27
|
Іван Франко. Новела «Сойчине крило» - жіноча доля в новітній
інтерпретації. Образ героя-адресата –
уособлення боротьби між «естетикою» і «живим чоловіком». Гуманізм новели
|
||
28
|
Роль І. Франка у розвитку драматургії і театру («Украдене щастя»)
Значення творчості І. Франка, її актуальність
|
||
29
|
Контрольна робота №2 Письмовий твір
|
||
30
|
Контрольна робота. Письмовий твір
|
||
31
|
Борис Грінченко. Життя і різножанрова творчість. Багатогранність
діяльності
|
||
32
|
Контрольна робота №3 Тест
|
||
ІІ семестр
|
|||
33
|
Українська література 10-х років 20 ст. Основні риси українського
модернізму (О. Кобилянська,
М. Коцюбинський, В. Стефаник, Леся Українка,
М. Вороний, В. Винниченко). Альманах «З-над хмар і з долин»,
угрупування «Молода муза» - зв’язок
зі світовою літературою, «нова школа» у прозі, «нова» драма на рубежі століть
|
||
34
|
Михайло Коцюбинський. Життя і творчість, гуманізм світогляду. Жанр
новели у творчості письменника. Значення стильового новаторства М.
Коцюбинського для української літератури
|
||
35
|
М. Коцюбинський. Психологічна
новела «Intermezzo» з
жанровими ознаками «поезії у прозі». Автобіографічна основа. Проблеми
душевної рівноваги, повноцінного життя, специфіка творчого процесу.
|
||
36
|
М. Коцюбинський. Психологічне переконливе розкриття внутрішнього
стану людини. Символічні образи, ускладнена метафора.
|
||
37
|
М. Коцюбинський. Повість «Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана
та Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю. Світ людини у зв’язку зі світом природи.
|
||
38
|
М. Коцюбинський. Повість «Тіні забутих предків». Фольклорне тло
твору. Образи й символи твору. Образи Івана та Марічки як втілення
романтичної ідеї незнищенності кохання.
|
||
39
|
Ольга Кобилянська. Життя і творчість. Формування світогляду
письменниці. Її проза – модель українського модернізму.
|
||
40
|
О. Кобилянська. «Земля» - психологічне трактування вічних проблем:
людини і землі, злочину та кари на українському матеріалі.
|
||
41
|
О. Кобилянська «Земля». Трагічна історія родини Федорчуків – новітня
інтерпретація християнського мотиву братовбивства. Михайло і Сава –
протилежні психологічні типи; Марійка та Івоніка – цінності народної моралі;
Сава і Рахіра – духовна деградація
|
||
42
|
О. Кобилянська «Земля» Трагедія шляхетної душі в жорстоких обставинах
тогочасного сільського життя (образ Ганни). Глибокий психологізм і символізм
твору як новаторство О. Кобилянської
|
||
43
|
Контрольна робота №4. Тест
|
||
44
|
Василь Стефаник. Життя і творчість. Новаторство письменника.
«камінний хрест» - психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа
твору.
|
||
45
|
В. Стефаник. «Камінний хрест». Багатозначність символічних образів.
Камінний хрест – уособлення долі людини. Останній танець Івана Дідуха перед
від’їздом з села як символ трагізму і розпачу прощання з рідним краєм
|
||
46
|
Позакласне читання №2 Новели
Василя Стефаника
|
||
47
|
Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Роль родини, культурного
оточення і самоосвіти у формуванні світобачення письменниці. Неоромантизм як
основа естетичної позиції поетеси.
|
||
48
|
Леся Українка «Contra spem spero!»
як світоглядна декларація сильної вольової особистості. Символічність,
романтичні образи, образотворчий прийом контрасту
|
НАПАМ'ЯТЬ
|
|
49
|
Аналіз поетичного твору. Виразне читання напам’ять
|
||
50
|
Леся українка. Громадянська лірика («І все-таки до тебе думка лине…»)
Філософська лірика («To be
or not to be?..»)
|
||
51
|
Леся Українка. Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна
основа сюжету. Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення
духовності і краси.
|
||
52
|
Леся Українка «Лісова пісня» Мати Лукаша й Килина – антиподи головній
героїні Мавці.
|
||
53
|
Леся Українка «Лісова пісня». Природа і людина у творі. Конфлікт між
буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією.
Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини. Художні
особливості драми-феєрії
|
||
54
|
Контрольна робота №5
Твір за творчістю Лесі Українки та Василя Стефаника
|
||
55
|
Микола Вороний. Життя і творчість, багатогранна діяльність. Мотив
необхідності для поета бути «Цілим чоловіком» («Іванові Франкові»)
|
||
56
|
М. Вороний. Єдність краси природи і мистецтва («Блакитна панна»)
Узагальнено-ідеалізований жіночий образ як сюжетний центр вірша. Згадка про
революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень («Інфанта»)
|
НАПАМ'ЯТЬ
|
|
57
|
Олександр Олесь. Життя і творчість, світоглядні переконання.
Прагнення гармонії людини і природи. Музичність, звукова виразність поезій.
|
||
58
|
Олександр Олесь. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів («О
слово рідне! Орле скутий!..»)
|
НАПАМ'ЯТЬ (одна з поезій)
|
|
59
|
Олександр Олесь. Символізм драматичного етюду «По дорозі в Казку». Проблеми вождя і маси
|
||
60
|
3РМ Усний відгук про один із творів
Олександра Олеся.
|
||
61
|
В. Винниченко. Життя і творчість, громадська і політична діяльність.
Прозові і драматичні твори. Мала проза: ідейно-стильові особливості збірки
«Краса і сила»
|
||
62
|
В. Винниченко. Новела «Момент»
Поєднання в ній реалістичного змалювання дійсності і філософського підтексту
|
||
63
|
В. Винниченко Новела «Момент» Образ Панни – втілення ідеї вічної
жіночності, краси. Імпресіонізм новели
|
||
64
|
Значення художньої спадщини В. Винниченка
|
||
65
|
2 Література рідного краю. Творчість В. Винниченка
|
||
66
|
Контрольна робота.№6
Тест
|
||
67
|
2 РМ Письмовий твір на одну із
запропонованих тем
|
||
68
|
2 РМ Письмовий твір на одну із
запропонованих тем
|
||
69
|
Урок-підсумок. Бесіда про вивчені твори української літератури
|
||
70
|
Рекомендація літератури для позакласного читання
|
Немає коментарів:
Дописати коментар