Сторінки

четвер, 12 травня 2022 р.

Зразок мотиваційного листа

 

МОТИВАЦІЙНИЙ ЛИСТ

Шановні члени журі, поціновувачі рідної мови!

Як сказано в Біблії, «Спочатку було слово…»  Це магічний кристал, у якому безліч граней, у ньому вічна таїна і вічна магія. За допомогою слова ми пізнаємо всі таємниці світу, щасливі й тривожні, незвідані й уже відомі. Велике бажання оволодіти секретами рідної мови й спонукали мене до нових досліджень, до пізнання таїни української мови.

Ідея проєкту «Структурні особливості простого ускладненого речення у творчості Віктора Погрібного» виникла, коли до рук потрапила збірка новел відомого письменника-земляка. Мене вразило те, що, вірний безцінним класичним зразкам жанру, автор у кожному творі згадує земляків, описує події, пов’язані з моєю маленькою Батьківщиною. Я подумала: «А чому б не дослідити синтаксичні особливості текстів новел?» І почалася пошукова робота, маленька філологічна розвідка, моє перше лінгвістичне відкриття.

Передусім я виписала з текстів новел прості ускладнені речення, потім згрупувала їх, відповідно до їх структурних особливостей. А далі були звичайні математичні підрахунки й непередбачувані висновки. Чи має моя робота наукову цінність, покаже час, але для мене вона безцінна, бо завдяки своєму проєкту я зробила перший крок до відкриття чогось нового, досі не звіданого.

Я люблю рідну мову і надалі хочу пов’язати своє майбутнє з філологією та мистецтвом. Моя мрія - стати журналістом і художником та здобути дві вищі освіти. Сподіваюся, що наукова робота наблизить до здійснення найзаповітнішого бажання, допоможе краще збагнути дивовижну, далеко ще не пізнану таїну слова. Перший крок зроблено. Перед Вами «немовлятко», яке хоче впевнено йти вперед і з оптимізмом дивитися в майбутнє! А попереду ще багато нових досліджень, і ніякі труднощі не спинять мене на шляху до мрії!

                                                                                     Косташ Даша  

Немає коментарів:

Дописати коментар